hemligatankar

Direktlänk till inlägg 8 september 2016

I väntan på bussen

Av Amanda hemlig - 8 september 2016 09:49

På väg till bussen mötte jag två av min klasskompisar, dom frågade varför jag skulle dra. Jag vägade inte säga att jag hade såna extrema tankar på att skada mig, eller att jag är sjuk, så jag sa att jag ska på möte på bup. Fan.
Bussen var sen, 10 min sen. Bussen är full. Jag sitter mitt emot en kille som glor på mamman som sitter bredvid med ett gråtande spädbarn.
Jag vill bort.
Ta mig bort.
Snälla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda hemlig - 28 september 2016 21:01


Jag är så jävla trött på allting. Skolan går redan åt helvete, o det har gått typ 1 månad sedan jag började. Måendet blir bara värre o värre, jag klarar fan ingenting. Jag är värdelös. Allt går fel, A L L T. Jag orkar inte ens skriva om mina känslo...

?

Av Amanda hemlig - 18 september 2016 13:54


Jag vet inte om jag blir sämre eller bättre i mitt mående. Jag vet inte heller om jag bara står still. Det enda jag vet är att jag fanimej inte kommer orka länge till. Fasiken. ...

Av Amanda hemlig - 13 september 2016 08:53

Jag sitter nu i skolan, mer än 1 h för tidigt. Jag ska minnsan ha engelskaredovisning första lektionen. Inför min lärare och en av mina klasskompisar. Jag vill verkligen inte redovisa, men om jag ska bli godkänd så måste jag.. Jag är så trött att ö...

Av Amanda hemlig - 8 september 2016 17:28

Beröring.. Jag klarar inte av beröring.. Såfort någon rör mig så spelas alla minnen upp, alla minnen där saker o ting hände utan att jag ville.  Jag vill inte att folk rör mig.  Fast jag vill att J rör mig, men inte på intima delar.   Jag s...

Av Amanda hemlig - 7 september 2016 09:39


Med skakande händer, tårar i ögonen, andan i halsen o tankarna som slår volter medans jag försöker öva på vad jag ska redovisa.. Hela pappret vibrerar o jag kan se i ögonvrån hur folk tittar.. Jag vill verkligen inte redovisa.. Jag kan inte redovisa....

Presentation

Hej! Jag heter Amanda och ska här dela med mig om mina hemliga tankar och känslor. Kommer inte ge ut mitt efternamn eller lägga upp bilder på mitt ansikte då jag inte vill bli igenkänd av någon i min närhet. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards