hemligatankar

Alla inlägg den 7 september 2016

Av Amanda hemlig - 7 september 2016 09:39

Med skakande händer, tårar i ögonen, andan i halsen o tankarna som slår volter medans jag försöker öva på vad jag ska redovisa.. Hela pappret vibrerar o jag kan se i ögonvrån hur folk tittar.. Jag vill verkligen inte redovisa.. Jag kan inte redovisa..
Ingen lyssnar på mig, ingen försöker ens förstå.

Jag vill bort, bort härifrån. Så jävla långt bort jag kan komma. Jag orkar inte det här. Jag känner hur måendet dalar igen. Jag vill inte komma till den punkten då jag börjar självskada igen.. Fan.

Av Amanda hemlig - 7 september 2016 06:44

Just nu sitter jag på tåget, påväg till skolan.
hade gärna legat under tåget istället

Idag har vi redovisning, inför klass.. Gruppen jag är med i har inte ens gjort klart arbetet..

Jag är så jävla kär i J. J är alkoholist. J mår uselt. J dricker hela dagarna. Jag älskar J. Jag måste hjälpa J.

Jag vill inget annat än o dö just nu, tåget är fullt. Mitt huvud är fullt

Presentation

Hej! Jag heter Amanda och ska här dela med mig om mina hemliga tankar och känslor. Kommer inte ge ut mitt efternamn eller lägga upp bilder på mitt ansikte då jag inte vill bli igenkänd av någon i min närhet. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards